- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
- TAILOR MADE SPONSOR
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
Σάββατο, 21 Απριλίου 2018
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Αποστολή του Chris Clarke είναι να γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα σε αυτά που υπόσχεται το agency στον πελάτη και στο αποτέλεσμα που παραδίδει. Το δημιουργικό του δόγμα είναι το ‘believability’ και αυτό επιδιώκει πάντοτε. Του αρέσει να συνεργάζεται στενά με τις δημιουγικές ομάδες, αλλά και με τους πελάτες του, ανάμεσα στους οποίους ξεχωρίζουν οι Coca-Cola, Sony και Etihad.
Χαρισματικός ομιλητής που εμπνέει το κοινό του, ο Chris έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια σε ηγετικές θέσεις σπουδαίων agencies. Πριν αναλάβει τη θέση του Chief Creative Officer στην LBi, ήταν Πρόεδρος και Executive Creative Director στην Digitas UK, ενώ προηγουμένως είχε διατελέσει European Executive Creative Director στην Modem Europe.
Στη δεκαετία του ’90 ήταν από τους πρώτους δημιουργικούς που ανίχνευσαν τις δυνατότητες της Digital Διαφήμισης. Ως copywriter, έθεσε ως στόχο την αποτελεσματική μεταφορά των ιδεών στο Digital Marketing και το κατάφερε, δουλεύοντας.
Πολλές επιτυχημένες καμπάνιες που φέρουν τη σφραγίδα του, του έχουν αποφέρει βραβεία στις Κάννες, αλλά και σε θεσμούς όπως τα D&AD, LIAA, Campaign Digital, Campaign Direct, Revolution, BIMA και τα Webbys. Χάρη στην πλούσια εμπειρία του καλείται συχνά να συμμετάσχει σε κριτικές επιτροπές, ενώ μιλά σε συνέδρια και σεμινάρια σε όλο τον κόσμο.
Αν πιστεύετε ότι το Internet έχει βάλει τον καταναλωτή στη θέση του οδηγού, ο Chris Clarke είναι έτοιμος να σας κάνει να το ξανασκεφθείτε. Ο International Chief Creative Officer της DigitasLBi εξηγεί πώς οι νέες τεχνολογίες δεν δίνουν τον έλεγχο στον χρήστη, αλλά ουσιαστικά τον αφαιρούν, πώς τα διαδικτυακά επιχειρηματικά μοντέλα απαξιώνουν τη δημιουργικότητα και πώς η Silicon Valley προωθεί πανίσχυρα επιχειρηματικά μοντέλα που απειλούν να διαταράξουν τις κοινωνικές δομές. Όμως δεν είναι όλα τόσο ζοφερά. Εν τέλει, είναι στο χέρι των agencies να εμπνεύσουν και, με όπλο τη δημιουργικότητα, να βοηθήσουν τα brands, όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και να διαδραματίσουν έναν πιο ενεργό ρόλο στην παγκόσμια κοινότητα.