Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 BIOS

Mac MacDonald

President & Partner, Sid Lee Amsterdam

Mac MacDonald
Mac MacDonald

O Mac MacDonald έχει αποκτήσει τη φήμη του ‘street fighter’ στην Διαφήμιση, επειδή επιδιώκει – και παίρνει – το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για λογαριασμό των πελατών του. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου ότι ο Mac βρίσκεται στο «τιμόνι» της Sid Lee Amsterdam, ενός από τα πλέον καινοτόμα και ξεχωριστά agencies στον κόσμο, το οποίο δεν περιορίζεται στην παραδοσιακή διαφήμιση, αλλά δραστηριοποιείται σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς, από το event marketing μέχρι... την αρχιτεκτονική.

Ο Mac έχει ήδη «γράψει» περισσότερα από 20 χρόνια καριέρας στους κορυφαίους ομίλους WPP, Havas και Publicis Groupe και μπορεί να θεωρηθεί «κοσμοπολίτης της Διαφήμισης», καθώς η συνεργασία του με πλήθος πολυεθνικών πελατών τον έχει φέρει σε 45 χώρες, στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική.

Το πάθος του για την αποτελεσματικότητα και η πίστη του στη δύναμη της Δημιουργικότητας, τον έχουν καθιερώσει ως ένα στέλεχος που γνωρίζει πώς να εμπνέει και να εμψυχώνει τους συνεργάτες του, και να καλλιεργεί το ταλέντο τους. Εκτός από τα επαγγελματικά του επιτεύγματα, ο Mac είναι υπερήφανος μπαμπάς τριών παιδιών ενώ -υποχρεώσεων επιτρεπόντων- αφιερώνει χρόνο και στις άλλες μεγάλες αγάπες του: τη μουσική, τη θάλασσα, το βουνό και τα αυτοκίνητα.

Σύνοψη παρουσίασης
"Fuck The Status Quo (aka the Sid Lee approach to risk & reward)"

Σύμφωνα με το Status-quo, το ρίσκο και η ανταμοιβή συνδέονται μεταξύ τους με μία γραμμική σχέση. Η εν δυνάμει ανταμοιβή αυξάνεται καθώς αυξάνεται και το σχετιζόμενο ρίσκο. Αντίστοιχα, το χαμηλό ρίσκο είναι πιο πιθανό να φέρει μικρότερη ανταμοιβή. Αυτό το «ισοζύγιο» ρίσκου και ανταμοιβής μας κάνει συνήθως να πιστέψουμε ότι οι επενδύσεις μας σε χρόνο, χρήμα και προσπάθεια θα μας αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη, μόνο εφόσον ενέχουν την πιθανότητα της απώλειας.

Ε, λοιπόν... fuck the status quo.

Αυτή είναι η ιστορία της επιτυχίας της Sid Lee. Τα 20 χρόνια που χρειάστηκε το agency για να φθάσει στην κορυφή και η άρρηκτη σχέση με το ρίσκο – ριψοκίνδυνη θα την χαρακτήριζαν κάποιοι – την οποία εξακολουθούν να διατηρούν και να απολαμβάνουν οι άνθρωποι αυτού του τόσο ξεχωριστού agency. Η ιστορία αυτή έχει το στοιχείο της περιπέτειας, της αποτυχίας, αλλά και, εν τέλει, του θριάμβου. Ενός θριάμβου που επιτεύχθηκε χάρη σε μία πολύ απλή προσέγγιση: την αξιοποίηση της Δημιουργικότητας για το χτίσιμο της εικόνας brands και επιχειρήσεων.

Διεθνείς ομιλητές

Ian Haworth Ο ενορχηστρωτής της παγκόσμιας στρατηγικής του δικτύου της RAPP έχει κερδίσει 85 βραβεία δημιουργικότητας και δουλεύει με πελάτες όπως η Virgin Media και η Toyota. Η μεγάλη εμπειρία του τον καθιστά περιζήτητο σε κριτικές επιτροπές διεθνών βραβείων, όπως στο πρόσφατο Φεστιβάλ των Καννών, όπου ήταν μέλος της επιτροπής των Direct Lions.
Chris Clarke Όσοι τον έχουν δει στη σκηνή κάνουν λόγο για έναν συναρπαστικό ομιλητή, που εμπνέει πάντα το ακροατήριό του. Το ίδιο κάνει και με τις ομάδες που συντονίζει, εδώ και αρκετά χρόνια, ως Δημιουργικός Διευθυντής. Ο Chris Clarke επιδιώκει πάντα να παραδίδει στον πελάτη αυτό που του υπόσχεται. Στην Αθήνα θα αποκαλύψει ποια μέθοδο ακολουθεί για να το καταφέρει.
Mac MacDonald O Mac MacDonald έχει αποκτήσει τη φήμη του ‘street fighter’ στην Διαφήμιση, επειδή επιδιώκει – και παίρνει – το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για λογαριασμό των πελατών του. Βρίσκεται στο «τιμόνι» της Sid Lee Amsterdam, ενός από τα πλέον καινοτόμα και ξεχωριστά agencies στον κόσμο, ενώ έχει θητεύσει για πολλά χρόνια στην WPP, τη Havas και την Publicis.
Christoph Everke Ο C.Everke έγινε εφέτος ο πρώτος Δημιουργικός Διευθυντής που κέρδισε δύο συνεχόμενα Grand Prix, στην κατηγορία Design του Φεστιβάλ των Καννών. Είναι επικεφαλής ενός από τα πλέον επιτυχημένα ανεξάρτητα agencies του κόσμου, με μεγάλη συλλογή βραβείων και διακρίσεων και εδραιωμένη παρουσία στην πρώτη τριάδα της κατηγορίας Independent Agency of the Year στις Κάννες.
Chris Vannitsem H Chris Vannitsem έχει δει τη δημιουργικότητα και από τις δύο πλευρές: την πλευρά του agency και την πλευρά του brand. Μετά από πολυετή παρουσία στη διαφήμιση και το Marketing, το 2012 η Chris ανέλαβε θέση Managing Director στην Indie Amsterdam, το πολυβραβευμένο, ανεξάρτητο agency που ίδρυσε ο φημισμένος Creative Director Lode Schaeffer.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • TAILOR MADE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ