
«Εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση». Οι Γερμανοί έχουν μία λέξη που περιγράφει αυτές τις δύο έννοιες: Vertrauen. Είναι μία δυνατή λέξη, από την οποία ξεκινά μία αποτελεσματική σχέση, ανάμεσα στο agency και στον πελάτη.
Έπειτα έρχεται η έμπνευση και μετά η καλή δουλειά. Ο Christoph Everke, Partner και Creative Director της περίφημης Serviceplan Munich γνωρίζει πολύ καλά πώς εφαρμόζεται το «vertrauen» στην πραγματικότητα. Κάπως έτσι, άλλωστε, κατάφερε φέτος να γίνει ο πρώτος Δημιουργικός που κερδίζει για δύο συναπτά έτη το Grand Prix στην κατηγορία Design των Καννών. To «vertrauen» επίσης, είναι το κλειδί χάρη στο οποίο η Serviceplan κατόρθωσε, τα τελευταία χρόνια, να αναδειχθεί σε ένα από τα τρία κορυφαία ανεξάρτητα agencies του κόσμου. Ο Christoph θα μεταφέρει την εμπειρία του στο ακροατήριο του Athens Creativity Conference ’13, στις 30 Σεπτεμβρίου, παρουσιάζοντας καμπάνιες που δημιούργησε ο ίδιος και άλλες που κλήθηκε να κρίνει ως μέλος κριτικών επιτροπών στις Κάννες, στα D&AD awards και σε άλλα φεστιβάλ.