Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 BIOS

Ο επικεφαλής της Sid Lee Amsterdam στο Athens Creativity Conference ‘13

Marketing Week Online | 16 Σεπτεμβρίου 2013 | 17:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

Είναι γνωστό ότι στη Διαφήμιση η διαφοροποίηση είναι ένα από τα κλειδιά που ανοίγουν την πόρτα της επιτυχίας.

Οι άνθρωποι που ίδρυσαν την Sid Lee το γνωρίζουν αυτό πολύ καλά και έκαναν τη διαφοροποίηση δόγμα τους. Γι’ αυτό και το motto τους είναι το ‘Fuck the Status-Quo’. O πρόεδρος και partner της Sid Lee Amsterdam, Mac MacDonald έρχεται στην Αθήνα στις 30 Σεπτεμβρίου για να παρουσίασει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη φιλοσοφία του πλέον πολυσυλλεκτικού creative agency στον κόσμο. Ο Mac θα αναλύσει τη στενή σχέση της Sid Lee με το ρίσκο και τις ριψοκίνδυνες αποφάσεις και θα παρουσιάσει τις πολυβραβευμένες καμπάνιες για brands όπως η Adidas, η Absolut κ.α. Επιπλέον, θα μιλήσει για το νέο εγχείρημα της Sid Lee Entairtainment, μία πρωτοποριακή πλατφόρμα για την παραγωγή branded events, με τη συνεργασία και τη σφραγίδα του φημισμένου Cirque du Soleil.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • TAILOR MADE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ