Κυριακή, 21 Ιανουαρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 BIOS

Athens Creativity Conference ’13: Ραντεβού με τα αστέρια της Διαφήμισης και τις ριψοκίνδυνες ιδέες που κάνουν τη διαφορά

Marketing Week Online | 25 Σεπτεμβρίου 2013 | 18:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

H καλή παράδοση των τελευταίων ετών συνεχίζεται! Κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς δίνουν και πάλι ραντεβού στην Αθήνα, την ερχόμενη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου, στο χώρο του Bios, για το Athens Creativity Conference.

Η συνταγή της επιτυχίας έχει ως βασικό συστατικό το ρίσκο
Ο θεματικός άξονας του συνεδρίου είναι το ρίσκο και ο ρόλος που μπορεί να παίξει στη δημιουργία ευφάνταστων καμπανιών. Οι διακεκριμένοι ομιλητές θα αποδείξουν ότι οι καλές ιδέες είναι πιο δυνατές από τους όποιους περιορισμούς. Το μόνο που χρειάζεται είναι τόλμη και εμπιστοσύνη.

Ο Global Chief Creative & UK Chairman της RAPP, Ian Haworth θεωρεί τη Δημιουργικότητα ένα από τα πιο ισχυρά επιχειρηματικά όπλα. Ωστόσο, στη διάρκεια της πολύχρονης καριέρας του έχει διαπιστώσει ότι σε πολλές χώρες η Δημιουργικότητα αντιμετωπίζεται με δυσπιστία. Στην παρουσίασή του, με τίτλο  ‘Selling the Gorilla’ ο πολυβραβευμένος Βρετανός θα αποδείξει ότι στη Διαφήμιση, «είναι πιο επικίνδυνο να μην παίρνει κάποιος ρίσκο».

Ο Christoph Everke, Creative Director & Partner της Serviceplan Munich, έρχεται στην Αθήνα με «φρέσκο» τον δεύτερο συνεχόμενο θρίαμβό του στις Κάννες. Έγινε ο πρώτος Δημιουργικός που κέρδισε δύο συναπτά Design Grand Prix, ενώ η εταιρία του βρέθηκε και πάλι στο top-3 των καλύτερων ανεξάρτητων agencies στον κόσμο. Όλες αυτές τις επιτυχίες, η Serviceplan τις χρωστά στο ‘Vertrauen’: τη λέξη της γερμανικής γλώσσας που περιγράφει τις έννοιες «εμπιστοσύνη» και «αυτοπεποίθηση». Ο C.Everke θα αναλύσει τη φιλοσοφία του και θα παρουσιάσει ξεχωριστές καμπάνιες που δημιούργησε ο ίδιος και άλλες  που κλήθηκε να κρίνει ως μέλος κριτικών επιτροπών στις Κάννες τα D&AD awards και σε άλλα φεστιβάλ.

Στη σκηνή του Bios θα βρεθεί εφέτος ένας από τους πλέον χαρισματικούς ομιλητές και πρωτοπόρος της digital Διαφήμισης. Ο περίφημος Chris Clarke, Chief Creative Officer της DigitasLBi, εκτιμά πώς οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά του digital συνιστούν απειλή για τη Δημιουργικότητα. Θα δώσει οδηγίες για το πώς πρέπει να πορευθούν τα agencies και τα brands ώστε να πλεύσουν με επιτυχία στα δύσκολα νερά της ψηφιακής εποχής.

Η περίπτωση της SidLee είναι από τις πιο αξιοσημείωτες στο χώρο της Δημιουργικότητας. Μία ανεξάρτητη εταιρία που ξεκίνησε από τον Καναδά και εξελίχθηκε στο πλέον πολυσυλλεκτικό creative agency στον κόσμο. Στην ανάβασή της προς την κορυφή η SidLee στηρίχθηκε σε ένα αντισυμβατικό Motto: ‘Fuck The Status Quo’. Αυτός είναι και ο τίτλος της παρουσίασης του Mac MacDonald, President & Partner της SidLee Amsterdam, ο οποίος θα διηγηθεί την ιστορία της SidLee, θα δείξει τις καλύτερες καμπάνιες και θα μιλήσει για το νέο, πρωτοποριακό εγχείρημα της Sid Lee Entairtainment, με τη συνεργασία και τη σφραγίδα του φημισμένου Cirque du Soleil.

Από το Άμστερνταμ έρχεται και η Chris Vannitsem, Managing Director και Partner, της Indie Amsterdam, του agency που ίδρυσε ο πολυβραβευμένος δημιουργικός διευθυντής Lode Schaeffer. Με πολυετή εμπειρία, τόσο στη Διαφήμιση όσο και στο Marketing, η Chris θα αποκαλύψει τα 3 μυστικά που «απογείωσαν» την Indie και τη βοήθησαν να αναδειχθεί ως μία πρωτοποριακή «βιομηχανία ιδεών».

H ελληνική παρουσία στο Athens Creativity Conference ‘13
Τους ξένους ομιλητές του συνεδρίου θα πλαισιώσουν με ομιλίες οι: Γιώργος Βαρέλογλου (Business Development Director της Mindworks) και Γιώργος Γαρεφαλάκης (Creative Director της Bold Ogilvy & Mather)

Σε on-stage interviews με τους ξένους ομιλητές θα συμμετάσχουν οι:
Γιώργος Αδαμαντίδης, Creative Director, Bold Ogilvy & Mather
Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner, Milk Branding Professionals
Κώστας Νιώτης, Manager of Digital and Innovation, JWT Spot Athens
Σωτήρης Παγώνας, CEO, Rascal
Δημήτρης Παπαζυμούρης, Head of Strategic Planning, Cream/Rascal
Ελίζα Παρδαλίδη, Associate Creative Director, Mindworks
Πάνος Ρήγας, Creative Partner, aia relate
Δημήτρης Σαββάκος, Creative Director, OgilvyOne
Τάσος Σαρτζής, Director, Digitall
Ντάνος Τσάκαλος, Marketing Manager, ThinkDigital Group
Δημήτρης Τσούτσος, Planning Director, McCann Worldgroup

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • TAILOR MADE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ