Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 BIOS

Ήρθαν, παρακολούθησαν και σχολίασαν

Περισσότερα από 350 στελέχη παρακολούθησαν τα συνέδρια Δημιουργικότητας των δύο προηγούμενων ετών. Πόσο ικανοποιήθηκαν από το περιεχόμενο; Ενδεικτικά ακολουθούν τα σχόλια κάποιων επωνύμων στελεχών που έσπευσαν να εξασφαλίσουν συμμετοχή στο Creativity 360° του 2010 και το Athens Creativity Conference του 2011.

...Ήταν απλά μια μέρα... «χαραμάδα». Που άφησε λίγο φως να μπει, για να μας γλυκάνει έστω και προσωρινά από τη μιζέρια μας. Και του χρόνου να είμαστε καλά! Αμήν!...
Κώστας Βάνης, V.P., Executive Creative Director, Fortune (2011)

...Το Athens Creativity Conference ήταν μια ανάσα καθαρού αέρα στην, κατά τα άλλα, δύσκολη καθημερινή, επαγγελματική και μη, ζωή μας. Συγχαρητήρια σε όλους όσοι ενεπλάκησαν. Ανυπομονώ για το συνέδριο της επόμενης χρονιάς...
Έλενα Μαθιού, Managing Director, Wizzard (2011)

...Εργαζόμαστε στον πιο ωραίο κλάδο. Πολλές φορές η καθημερινότητα και η χρηματοοικονομική πορεία της ελληνικής επικοινωνίας προσπαθούν να μας πουν το αντίθετο! Αλλά ημέρες, όπως αυτή του Athens Creativity Conference, πιστοποιούν την επιλογή μας...
Γιώργος Σαλιάρης - Φασσέας, Executive Director, Ogilvy Group (2011)

...Ήταν ένα συνέδριο με πραγματικά αναγνωρισμένα στελέχη της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς. Θεωρώ ότι ήταν τιμή μας που ήλθαν στην Ελλάδα και τους είδαμε από κοντά, μας μίλησαν για τις καλύτερες δουλειές τους και το σκεπτικό που τους οδήγησε από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την υλοποίησή της. Και του χρόνου!...
Πάνος Θεόκας, Managing Director, Day6 (2010)

...Το 360° ουσιαστικά μας θύμισε ότι οι ιδέες είναι το μεγαλύτερο κεφάλαιο που έχουμε. Το δικό μας καθήκον είναι να τις προσέχουμε εκτελεστικά και να τις εφαρμόζουμε εκεί που χρειάζεται, με τόλμη και ρίσκο...
Χρήστος Κουτσούκος, Art Director, Cream (2010)

...Ήμουν κι εγώ στο Creativity 360°. Και το βρήκα εξαιρετικό και γεμάτο έμπνευση. Πέραν των καταπληκτικών ομιλητών, τους οποίους και δεν βλέπουμε σχεδόν ποτέ στην Ελλάδα, θεωρώ ότι το σημείο κλειδί ήταν οι συζητήσεις που ακολουθούσαν στο τέλος κάθε ενότητας. Εκεί ήταν που πραγματικά μπορούσες να καταλάβεις κάποια διαφορετικά πράγματα που δεν φαίνονται μέσα από τις γνωστές διθυραμβικές παρουσιάσεις case studies. Το επίπεδο ήταν εξαιρετικό κι εγώ προσωπικά θεωρώ (και γνωρίζω) ότι εκτέθηκα σε κάτι που μόνο στο φεστιβάλ των Καννών θα μπορούσα να δω και ακούσω...
Χρήστος Ντόκος, digital relations curator, re|direct (2010)

...Λίγες ώρες άμεσης και προσωποποιημένης επαφής με τις εξελίξεις, είναι πιο πολύτιμες από πολλές ώρες έκθεσης σε πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Όσοι ήταν εκεί, γύρισαν στη δουλειά με νέους κώδικες και ανανεωμένους ορίζοντες, ανεκτίμητους για έναν κλάδο που έχει αλλάξει οριστικά...
Άννα Στυλιανάκη, creative director / communications designer (2010)

...Θέλω να συγχαρώ τη Boussias Communications για δύο λόγους. Πρώτα για την πρωτοβουλία να στήσει αυτή την ημερίδα, την κατάλληλη πραγματικά στιγμή. Και δεύτερο και πιο σημαντικό, για την επιλογή των ομιλητών. Στην πλειονότητά τους δεν είπαν απλώς αυτά που έπρεπε να ακούσουμε, αλλά ήταν συναρπαστικοί κι εμένα προσωπικά με ενέπνευσαν!...
Παναγιώτης Τάγιος, Managing Director, Adstream Hellas (2010)

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • TAILOR MADE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ